sobh69

sobh69

sobh69
sobh69

sobh69

sobh69

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی pptx

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی pptx

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی 76 اسلاید pptx

این پاورپوینت در مورد انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 76 اسلاید و شامل انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظایف مدیر بازاریابی ،بازاریابی انگیزشی،بازاریابی

دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی 76 اسلاید pptx

انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی
مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار
بازاریابی ومدیریت کسب و کار
بازاریابی مدیریت کسب و کار
انواع بازاریابی بازاریابی و بازار شناسی
تعاریف بازاریابی
وظایف مدیر بازاریابی
بازاریابی انگیزشی
بازاریابی توسعه ای
بازاریابی مجدد
بازاریابی همزمان
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل pptx
حجم فایل 759 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 76

این پاورپوینت در مورد انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 76 اسلاید و شامل انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظایف مدیر بازاریابی ،بازاریابی انگیزشی،بازاریابی توسعه ای ،بازاریابی مجدد ،بازاریابی همزمان و منابع می باشد...

بازاریابی شامل شناخت نظام بازار و نیازها و خواسته هاورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است .
v  بازاریابی یعنی انجام فعالیتهایی مثل خرید و فروش کالا،حمل و نقل و انبار کردن آن
v  بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شود که جریان کالاها یا خدمات را از تولیدکننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهایی آن هدایت می کند.
v  بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند.

 

 

بازارگرایی :گرایش به بازار و نیازهای مشتری که اولین ویژگی بازاریابی جدید است به عنوان یک فرهنگ و بینش پذیرفته شود .

بازارشناسی : شناخت بازار تلاشی نظام مند است برای گردآوری ، ضبط  و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزای تشکیل دهنده نظام بازار مانند خریداران بالقوه و بالفعل ، فروشندگان ، واسطه های گوناگون ، رقبا ، سازمانهای تسهیلاتی و خدماتی و در نهایت همه عواملی که بر نظام بازار تاثیر دارند .

بازاریابی : بخش بندی یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شرکت برای مناسبترین بازارها .

بازارسازی : نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی (محصول، قیمت ، توزیع و پیشبرد فروش )

دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی 76 اسلاید pptx

دانلود سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

این مجموعه شامل سوالات حل شده کتاب های چی مون اونگ ترجمه دکتر واحدی و کتاب کراس و کتاب دکتر سلطانی و همچنین سوالات امتحانات میانترم و پایانترم دانشگاه هایی همچون تهران، علم و صنعت، یزد و که توسط دانشجویان در ترم های مختلف یادداشت شده است می باشد با تهیه این مجموعه شما به هیچ منبع دیگری نیاز نخواهید داشت و به راحتی نمره برتر خواهید شد

دانلود سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

تئوری جامع
تئوری جامع ماشین های الکتریکی
generalized theory
میانترم تئوری جامع
پایانترم تئوری جامع
سوالات تئوری جامع
ابوالفضل واحدی 
سعید افشارنیا
چی مون اونگ
حل مسائل
دسته بندی برق
فرمت فایل rar
حجم فایل 12521 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 116

این مجموعه شامل سوالات حل شده کتاب های چی مون اونگ ترجمه دکتر واحدی و کتاب کراس و کتاب دکتر سلطانی و همچنین سوالات امتحانات میانترم و پایانترم دانشگاه هایی همچون تهران، علم و صنعت، یزد و ... که توسط دانشجویان در ترم های مختلف یادداشت شده است می باشد. با تهیه این مجموعه شما به هیچ منبع دیگری نیاز نخواهید داشت و به راحتی نمره برتر خواهید شد. قابل استفاده برای دانشجویان ارشد برق و راه اهن.

دانلود سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد

دانلود تحقیق هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم43 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی هوش هیجانی و زندگی زناشویی با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

2-15-تعریف هوش هیجانی

2-16- تاریخچه هوش هیجان

2-17- هوش هیجانی از دیدگاه سالووی

2-18- مغز هیجانی

2-19- هوش هیجانی از دیدگاه اسلام

2-20- هوش هیجانی و زندگی زناشویی

2-21- مؤلفه های هوش هیجانی

2-22- پیشینه

منابع

 

 

 

تاکنون محققان تعریف‌های متنوع و مختلفی از هوش هیجانی ارائه کرده‌اند که به برخی از آنها به طور اختصار اشاره می‌شود:هوش عاطفی، هوش احساسی یا هوش هیجانی (که ضریب آن با EQ نشان داده می شود) شامل شناخت و کنترل عواطف و هیجان‌های خود است. به عبارت دیگر، شخصی که EQ بالایی دارد سه مؤلفه هیجان ها را به طور موفقیت آمیزی با یکدیگر تلفیق می‌کند (مؤلفه شناختی، مؤلفه فیزیولوژیکی و مؤلفه رفتاری)(گلمن، ترجمه پارسا،1393).

 

 

 

هوش هیجانی توانایی کنترل هیجان‌های خود و دیگران، تشخیص و تمایز بین هیجان‌های مختلف و نام‌گذاری مناسب آنها، و همچنین استفاده از اطلاعات هیجانی در جهت هدایت اندیشه و رفتار است(گیتونی،ترجمه به کیش،1389). هوش هیجانی شکل دیگری از با‌هوش بودن است. هوش هیجانی آگاهی از احساس و استفاده از آن برای اتخاذ تصمیم‌های مناسب در زندگی و همچنین توانایی تحمل کردن ضربه‌های روحی و مهار آشفتگی‌های روحی است( برادبری، ترجمه گنجی،1390). 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود تحقیق سازگاری زناشویی و نقش مهارت های ارتباطی بر آن با فرمت ورد

دانلود تحقیق سازگاری زناشویی و نقش مهارت های ارتباطی بر آن با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی سازگاری زناشویی و نقش مهارت های ارتباطی بر آن با فرمت docx در قالب 42 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات42
حجم81 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیعلوم اجتماعی

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی سازگاری زناشویی و نقش مهارت های ارتباطی بر آن با فرمت docx در قالب 42 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

2-3- تاریخچه‌ی موضوع در ایران

2-4- نقش مهارت‌های ارتباطی در سازگاری زناشویی

2-5- مروری بر پژوهش‌های انجام شده

2-5-1- پژوهش‌های انجام شده در جهان

2-5-2- پژوهش‌های انجام شده در ایران

2-6- مبانی نظری

2-6-1- نظریه‌های مرتبط با آسیب‌شناسی زندگی زناشویی

2-6-1-1- رویکرد روان تحلیل

2-6-1-2- رویکرد شناختی- رفتاری

2-6-1-3- رویکرد سیستم ها

2-6-1-4- رویکرد ارتباطی

2-6-2- مدل‌های ارزیابی آسیب شناسی زندگی زناشویی

-6-2-1- مدل مک مستر

-6-2-2- مدل فرآیند کارکرد خانواده

مدل برادبوری

2-6-2-4- مدل سه محوری تسنگ و مک درموت

2-6-2-5- مدل السون

2-6-2-6- مدل بیورز

منابع

 

 

 

از آنجایی که مفهوم سازگاری زناشویی از مفاهیم اصلی این پژوهش می‌باشد، در این قسمت لازم می‌باشد مروری بر تعریف، تاریخ شکل‌گیری و تحول آن داشته باشیم. سازگاری را می توان تطبیق یا وفق دادن شخص را با محیط دانست. مثل وقتی که می‌گوییم یک فرد نسبت به خود سازگار است، یا در گروهی که به آن تعلق دارد، سازگار می‌باشد، آن دسته از پاسخ‌های وی  که باعث سازگاری مؤثر و هماهنگ او با موقعیتی که در آن قرار گرفته، مد نظر است. در واقع زمانی انسان بنا به احتیاجات خود نیاز به انجام فعالیتهایی دارد تا بتواند نیاز های خود را تامین کند اما در جریان تامین احتیاجات خود ممکن است با موانعی روبرو شود که در صورت تلاش و برخورد عاقلانه در رفع این موانع نتیجه مثبت که همان رسیدن به هدف و تامین نیازها می باشد منجر می شود که همان سازگاری است.

 

 

 

در واقع سازگاری را می‌توان چنین تعریف کرد: هر گاه تعادل جسمی و روانی فرد به گونه‌ای دچار اختلال شود که حالت ناخوشایندی به وی دست دهد و برای ایجاد توازن نیازمند به کارگیری نیروهای درونی و حمایت‌های خارجی باشد و اگر فرد بتواند روشهایی را به کار گیرد که مسئله را به نفع خود حل کند و یا شرایط را  با تغییراتی قبول کند فرایند سازگاری اتفاق افتاده است. از نظر لیدر(1999) سازگاری عبارت است از رفتار مفید و مؤثر آدمی در تطابق با محیط فیزیکی و روانی به گونه‌ای که تنها با تغییرات محیط همرنگی نکرده و به پیروی ناهشیار از آن بسنده نمی‌کند، بلکه خود نیز می‌تواند در محیط تأثیر گذاشته و آن را به گونه‌ای مناسب تغییر دهد.

 

 

 

برای توصیف سازگاری زناشویی در مطالعات مربوط به ازدواج و زندگی خانوادگی، از اصطلاحات متعددی مانند رضایتمندی، سازش، خشنودی، موفقیت، کیفیت زندگی استفاده شده است. این مفهوم اولین بار توسط لاک و والاس (1959) مطرح گردید؛ که آن را نوعی برون‌سازی هر یک از همسران (زن و شوهر) در موقعیت زمانی معین می‌دانست.  در تعریف سازگاری زناشویی اتفاق نظر کلی وجود ندارد و علت این عدم توافق عوامل اجتماعی، روانشناختی، شخصی و جمعیت شناختی مختلفی است که با سازگاری زناشویی ارتباط دارند. به طوری که هالت (1969) آن را عوامل پیچیده‌ای همچون میزان تعارض و سهیم شدن در فعالیت‌ها که با خوشحالی و موفقیت در زندگی زناشویی همراه می‌داند. لی مسترز آن را به عنوان ظرفیت انطباق و توانایی حل مسئله تعریف می‌کند. از نظر اسپانیر (1976) سازگاری زناشویی به شکل فرایندی است که با پیامدهای چندی، مانند دشواری در درک تفاوت‌های جنسی، اضطراب شخصی و بین فردی، رضایتمندی زناشویی و ... هم‌آیند است.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به ورزش صبحگاهی تشویق نمایم

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به ورزش صبحگاهی تشویق نمایم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 29
فرمت فایل doc
حجم فایل 596 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34
اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به ورزش صبحگاهی تشویق نمایم

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر

چکیده

همانطور که می دانیم، هم گام با رشد فن آوری و علوم گوناگون، علم تربیت بدنی نیز وارد عمل شده و با رشد و بالندگی خود در جهت جلوگیری از صدمات و آسیب های ضعف حرکتی و هم چنین درمان بسیاری از بیماری ها، گام های بسیار مهمی برداشته است. علم تربیت بدنی، مباحثی هم چون فعالیت های حرکتی در جنبه های شخصیتی انسان را شامل می شود و به عنوان یکی از ارکان بسیار مهم تعلیم و تربیت مطرح است. تربیت بدنی در مدارس، با فعالیت های جسمانی و حرکتی سازمان دهی شده، می تواند به عنوان عامل بسیار مهمی در حفظ سلامتی و روند تکامل و رشد استعدادهای جسمانی ایفای نقش کند. تربیت بدنی، هم گام با گسترش فعالیت های حرکتی، پرورش جنبه های شخصیتی را، با اتکا به فعالیت های گروهی موجب می شود. در چند دهه ی اخیر، مقوله ی ورزش و تربیت بدنی و نقش آن در تندرستی و شادابی، یکی از مباحثی بوده که مورد توجه صاحب نظران علوم ورزشی قرار داشته و تحقیقات متعددی در این زمینه صورت گرفته است. نتایج به دست آمده دال بر این موضوع است که ورزش و فعالیت های منظم بدنی و سازمان یافته، عامل مؤثری در توسعه سلامتی و نشاط و شادابی تمام اقشار جامعه است و شادابی و نشاط دانش آموزان و نوجوانان که قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می دهند، تضمین کننده ی سلامت روحی و روانی جامعه ی آینده است. دست یابی به این مهم در سایه ی درس تربیت بدنی واجرای فعالیت های منظم ورزشی در مدارس و آموزشگاه ها ممکن می شود و ورزش صبحگاهی نیز می تواند به عنوان یکی از فعالیت های سازمان یافته که بی نیاز از امکانات پیشرفته و فضای ورزشی مجهز است، اجرا شود. ورزش صبحگاهی از نظر مدت زمان اجرایی ، وقت چندانی نمی گیرد، بنابراین می تواند در برنامه ی روزانه ی مدارس ، بدون این که خللی در روند کلی کار مدارس ایجاد کند، جای گیرد اینجانب .... در اقدام پژوهی حاضر تصمیم بر این گرفته ام که ورزش صبحگاهی را در آموزشگاهم به صورت پویا و فعالی به اجرا درآورم.